МЕТОДИЧНА РОБОТА



                              

      Одне з основних завдань на всіх етапах розвитку освіти — підвищення рівня про­фесійної майстерності педагогів. Навчальному закладу потрібний учитель, який би постійно вдосконалював зміст своєї педагогічної діяльності. Виконати це завдання можна лише тоді, коли добре організовано методич­ну роботу в навчальному закладі. У школі діє методична рада, серед основних завдань якої — пошук оптимальних форм удосконалення майстерності педагога, шля­хом застосування нетрадиційних підходів.
      Атмосфера натхненної праці, дух творчості, добра, аура самопожер­тви в ім'я дитини, притаманні колективу школи. Тому визначальною складовою в здійсненні поставленої мети стала опора та творчий потенціал педагогічного колективу.
       Усю діяльність педагогів школи спрямовано на виховання громадянина-патріота, здатного розбудовувати суверенну Україну, захищати її прагнення до інтеграції у світо­ве європейське співтовариство.
        Важливими умовами досягнення успіху нашим колективом, що ступив на шлях розвитку, завжди були і залишаються поступовість дій, ґрунтовна теоретична підготовка педагогів і членів адміністрації, зворотний зв'язок між учителя­ми і керівництвом навчального закладу. Це знижує рівень хаосу, нервовості та розча­рування колективу, особливо на перших етапах запровадження інновацій.
             Важливою умовою здійснення змін в організа­ції методичної роботи закладу стала діагностика особистісного розвитку всіх учасників навчально-виховного процесу.

                  К.Ушинський підкреслював, що у навчальній та виховній роботі набуває зна­чущості дух закладу, який живе не в стінах, не на папері, а в характері вихователів і від них переходить до вихованців. Тому так важ­ливо плекати особистість учителя школи, бо від нього залежить реалізація стратегії навчання та виховання. Це повсякденна копітка наполеглива праця (відвідування уроків, індивідуальні спів­бесіди, педради, методичні наради тощо) нав­чального закладу.
    Плекання особистості потребує вдосконалення науково-методичної майстерності педагогів, створення і впровадження систем самоврядування, виховної роботи, здійснен­ня управління закладом освіти на державно-громадських засадах.В основу організації навчально-виховного процесу покла­дено діяльнісний підхід до реалізації співвідно­шення традиційних і нових прийомів і методів роботи, які позитивно впливають на розвиток творчих здібностей учнів, сприяють формуван­ню фахової майстерності педагогів. 
           За таких умов школа стане важливою ланкою навчання й виховання освічених, високоморальних громадян Української держави, місцем емоційно-психологічної за­хищеності і душевного комфорту особистості школяра, конструктивної праці та взаєморозуміння, ланкою, де формується національна свідомість, громадська зрілість, соціальна відповідальність за долю Батьківщини, за свою роль у національно-культур­ному відродженні України, її розквіті.
 «У головному — єдність, у суперечці — свобода, в усьому — любов» (М. Кузанський).


МЕТОДИЧНА РАДА ШКОЛИ.ПЕРЕГЛЯНУТИ





Немає коментарів:

Дописати коментар