Одне з основних завдань на всіх етапах
розвитку освіти — підвищення рівня професійної майстерності педагогів.
Навчальному закладу потрібний учитель, який би постійно вдосконалював зміст
своєї педагогічної діяльності. Виконати це завдання можна лише тоді, коли добре
організовано методичну роботу в навчальному закладі. У школі діє методична
рада, серед основних завдань якої — пошук оптимальних форм удосконалення
майстерності педагога, шляхом застосування нетрадиційних підходів.
Атмосфера
натхненної праці, дух творчості, добра, аура самопожертви в ім'я дитини, притаманні колективу школи. Тому визначальною складовою в здійсненні
поставленої мети стала опора та творчий потенціал педагогічного колективу.
Усю діяльність
педагогів школи спрямовано на виховання громадянина-патріота, здатного
розбудовувати суверенну Україну, захищати її прагнення до інтеграції у світове
європейське співтовариство.
Важливими умовами досягнення успіху нашим колективом, що ступив на шлях
розвитку, завжди були і залишаються поступовість дій, ґрунтовна теоретична
підготовка педагогів і членів адміністрації, зворотний зв'язок між учителями і
керівництвом навчального закладу. Це знижує рівень хаосу, нервовості та розчарування
колективу, особливо на перших етапах запровадження інновацій.
Важливою умовою здійснення змін в організації
методичної роботи закладу стала діагностика особистісного розвитку всіх
учасників навчально-виховного процесу.
К.Ушинський підкреслював, що у навчальній та
виховній роботі набуває значущості дух закладу, який живе не в стінах, не на
папері, а в характері вихователів і від них переходить до вихованців. Тому
так важливо плекати особистість учителя школи, бо від нього залежить
реалізація стратегії навчання та виховання. Це повсякденна копітка наполеглива
праця (відвідування уроків, індивідуальні співбесіди, педради, методичні
наради тощо) навчального закладу.
Плекання особистості потребує вдосконалення
науково-методичної майстерності педагогів, створення і впровадження систем
самоврядування, виховної роботи, здійснення управління закладом освіти на
державно-громадських засадах.В основу організації навчально-виховного процесу
покладено діяльнісний підхід до реалізації співвідношення традиційних і нових
прийомів і методів роботи, які позитивно впливають на розвиток творчих
здібностей учнів, сприяють формуванню фахової майстерності педагогів.
За таких умов
школа стане важливою ланкою навчання й виховання освічених, високоморальних
громадян Української держави, місцем емоційно-психологічної захищеності і
душевного комфорту особистості школяра, конструктивної праці та
взаєморозуміння, ланкою, де формується національна свідомість, громадська
зрілість, соціальна відповідальність за долю Батьківщини, за свою роль у
національно-культурному відродженні України, її розквіті.
«У головному — єдність, у суперечці — свобода, в усьому — любов» (М. Кузанський).
«У головному — єдність, у суперечці — свобода, в усьому — любов» (М. Кузанський).
Немає коментарів:
Дописати коментар